Första inlägget

Detta är Christian Westlings politiska blogg. Här kommer det framledes att läggas upp inlägg, främst med politiskt och ideologiskt innehåll, liksom en del kommentarer kring och betraktelser över samhälle och mänsklighet.

Målet är att jag flera gånger i månaden ska leverera förhoppningsvis läsvärda och personliga kommentarer om politiska ämnen, aktuella eller allmänintressanta.

Min partitillhörighet är sverigedemokratisk. Jag ansluter mig till Sverigedemokraternas partiprogram och politiska vägval. När jag gör ställningstaganden i den politiska debatten, så är de ställningstagandena mina egna och ingen partilinje.

Jag önskar alla intresserade varmt välkomna och hoppas att mina alster vinner uppskattning!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentarregler: Håll god ton. Hotelser, publicering av personuppgifter, vulgära inlägg och trams plockas bort. Kommentatorer har juridiskt ansvar för det man skriver och följer svensk lag.

